
Onsdag 6. mai kl. 12. i menighetssalen, avholdes den tredje og siste bibeltimen for våren.
Denne gangen tar Susanne Carlenius for seg kong David.
Etter hennes innledning, blir det samtale rundt bordene. Det krever ingen forberedelser å være med på dette. Vi holder kaffe og te. Ta gjerne med matpakke.

