
Søndag 26. april kl. 11.00 blir det en ny felles gudstjeneste sammen med Oslo Storbymenighet. Denne har blitt annonsert som en familiegudstjeneste. Det blir det ikke denne gangen. Gudstjenesten blir litt annerledes enn det vanlige, og vi samles blant annet om forkynnelse, sanger og salmer, nattverd og kirkekaffe.










